نحوه بررسی اصالت بلبرینگ SKF

چگونه می توان جنس تقلبی را از اصل بلبرینگ SKF تشخیص داد؟

  1. چک کردن بارکد روی جعبه بلبرینگ در سایت SKF
  2. فونت آرم روی محصول بلبرینگ SKF
  3. خاصیت چکش خواری
  4. گریس و نگهدارنده
  5. تست آنالیز متریال
  6. استفاده از کارشناسان با تجربه
  7. بررسی آرم مخصوص روی محصولات SKF
  8. شناخت جعبه و وکیوم

روش تشخیص بلبرینگ اصل SKF

اصلی ترین روش تشخیص بلبرینگ اصل SKF چک کردن بارکد در سایت SKF می باشد. در این روش بارکد روی محصول در سایت SKF وارد شده و بعد از بررسی نتیجه اصل بودن بلبرینگ خدمتتان ارسال می گردد. نوع و جنس جعبه و نایلکس داخل و روغن و گریس بلبرینگ مخصوص SKF می باشد. متاسفانه برخی از فروشگاه ها از عدم تجربه مشتریان سواستفاده کرده و اجناس تقلبی را وارد بازار می کند. این امر باعث ضرر و زیان زیادی برای شرکت ها می گردد.

چک کردن بارکد در سایت SKF

دیگر روش بررسی اصالت بیرینگ SKF فونت آرم روی محصول بلبرینگ SKF می باشد. نداشتن تجربه کافی باعث کلاهبرداری و سواستفاده از شرکت های خریدار می باشد. حک شده برای محصولات قدیمی و چاپی در سال های اخیر شرکت SKF این تکنولوژی را پیش گرفته برای جدید می باشد. گریس مورد استفاده در بلبرینگ های SKF مخصوص خود شرکت بوده که به وسیله آزمایش آنالیز روغن می توان اصالت آن مشخص شود. آلیاژهای بکار رفته برای بلبرینگ های SKF بسیار سخت و قابلت چکس خواری ندارد. آلیاژ مورد استفاده دارای سختی راکول بسیار بالا نزدیک به فولاد بوده که حتی اگر با فلزت دیگر حتی آهن بر روی بلبرینگ ضربه وارد شود. این روش تشخیص نمی باشد بلکه برای آشنایی با متریال است.

فونت آرم روی محصول بلبرینگ SKF

به تازگی شرکت SKF به همراه بیرینگ های خود دستگاهی را روانه بازار کرده که به کمک آن می توان لیبل روی بیرینگ را چک کرد و بعد از سبز شدن آن از اصالت بلبرینگ مطمین می شویم. این روش برای خریدهای کوچک توجیه اقتصادی ندارد. همچنین آنالیز متریال به کمک آزمایشگاه یکی دیگر از روش های بررسی اطالت بلبرینگ است. این روش نیز مانند اسکنر برای خریدهای کوچک توجیه اقتصادی ندارد. آخرین روش برای بررسی اصالت بلبرینگ SKF استفاده از کارشناسان باتجربه در این زمینه می باشد. شما می توانید از تخصص کارشناسان شرکت فامکو جهت بررسی اصالت بلبرینگ خود بهره مند شوید.

دستگاه چک کردن لیبل روی بیرینگ SKF

همچنین بخوانید
در این بخش با ساختار و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده آشنا شده و همچنین به بررسی فرایند تولید و کاربردهای آن پرداخته شده است. سدیم آلژینات از آنجایی که از جلبک های دریایی و به صورت طبیعی در دسترس است با داشتن ویژگی هایی چون عدم سمیت و زیست تخریب پذیر بودن و هزینه دستیابی به صرفه به عنوان یک ماده با ارزش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.
کولر گازی اینورتردار با استفاده از اینورتر دور موتور را با تغییرات فرکانس یونیت خارجی هماهنگ می کند که این امر موجب می شود کولر گازی در شروع کار خود با دور متناسب کار کند و بعد از آن به اوج برسد. کولرهای گازی اسپلیت مدل اینورتر بین 40 تا 60 درصد کم مصرف تر می باشند. اینورتر یا مبدل به معنای وارونه گردان یا معکوس کننده می باشد و در سیستم های کمپرسوری به معنای دور متغییر است.
پمپ آب خانگی بی صدا گزینه ای مناسب برای خرید و استفاده در آپارتمان های چند طبقه و احتمالا با فشار آب پایین در طبقات بالا می باشد تا موجب آزار و اذیت ساکنین ساختمان نشود و به طوری نامحسوس عمل کند.
در ابتدا به تعریف کوتاهی از اسپلیت می پردازیم، اسپلیت نسل پیشرفته کولر گازی می باشد که بیشتر برای سرمایش استفاده می شود. اسپلیت در لغت به معنای دو تکه می باشد که در واقع نمایانگر ساختار این محصول است. اسپلیت ها تفاوت هایی با کولر گازی دارند که می توانید برای اطلاع بیشتر به مقاله تفاوت کولر گازی و اسپلیت مراجعه نمایید. به دلیل استفاده از کمپرسورهای پیشرفته در این نوع کولر گازی می توان انتظار بازدهی و ظرفیت بالایی از این دستگاه داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عباس فارسی نژاد
ارسال شده در : پنجشنبه 23 شهریور 1402

با سلام، ساده ترین راه تشخیص بلبرینگ SKF اصل از طرح چیست؟ بعضی از فروشندگا با اعتبار شرکت SKF بازی می کنند. راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 شهریور 1402

سلام جناب فارسی نژاد عزیز، ساده ترین راه بررسی اصالت این محصول، چک کردن هولوگرام یا شماره سریال بلبرینگ از طریق سایت SKF می باشد.

محمد حسین پرویزی
ارسال شده در : چهارشنبه 03 اسفند 1401

سلام، برای چک کردن بارکد در سایت و تشخیص وکیوم و خود جعبه لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 08 اسفند 1401

سلام جناب پرویزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید بنی حسینی
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، در کدام قسمت سایت SKF می تونم بارکد بلبرینگ را وارد کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت و شما را راهنمایی خواهند کرد.