گیربکس MOTIVE

گیربکس های کمپانی MOTIVE به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در صنعت می باشند. این شرکت تلاش کرده تا با افزایش کیفیت و بهره گیری از طراحان مجرب طیف وسیعی از گیربکس ها را طراحی و تولید نماید. قدرت، کیفیت، قابلیت اطمینان و طول عمر بالا از جمله ویژگی های گیربکس های MOTIVE می باشند.

هایپر صنعت فامکو نمایندگی رسمی گیربکس موتیو

مجوز رسمی نمایندگی گیربکس موتیو برای هایپر صنعت فامکو

انواع گیربکس موتیو

  • گیربکس هلیکال Motive
    • گیربکس هلیکال سری ROBUS A
    • گیربکس هلیکال سری ROBUS-25-60
  • گیربکس کرانویل Motive
  • گیربکس آویز (شافت موازی) Motive
  • گیربکس حلزونی Motive
  • گیربکس (PC) پیش مرحله Motive
  • گیربکس دور متغیر (واریاتور) Motive

مشخصات فنی گیربکس موتیو

گیربکس های موتیو در انواع گوناگونی عرضه می شوند. در ادامه به شرح هر یک از مدل های گیربکس موتیو می پردازیم.

گیربکس MOTIVE هلیکال

گیربکس هلیکال موتیو که با نام ROBUS شناخته می شوند در دو نوع، سری ROBUS A و سری ROBUS-25-60 طراحی و ساخته می شوند. تحمل بار محوری و شعاعی مناسب و گشتاور بالا سبب گردیده تا این سری از گیربکس های MOTIVE به عنوان یکی از پر مصرف ترین نوع در بین دیگر محصولات این کمپانی قرار گیرد. گیربکس MOTIVE سری ROBUS A با بدنه ای آلومینیوم و گشتاور ی معادل 165 نیوتون متر و سری ROBUS 25-60 با بدنه ای از جنس چدن و گشتاوری در محدوده 4300 الی 350 نیوتون متر در دسترس می باشند. گیربکس هلیکال MOTIVE قابلیت نصب در موتورهای با سایز 63 الی 200 را دارا می باشند.

گیربکس هلیکال MOTIVE

گیربکس MOTIVE کرانویل

گیربکس کرانویل (شافت بغل) MOTIVE یکی دیگر از محصولات این شرکت می باشد که دارای طراحی مدولار با ابعاد و اندازه مناسب می باشد. این سری از گیربکس ها که با سری endure معرفی می شوند، دارای سه سایز (endure3، endure4 و endure5) با گشتاوری در محدوده 600 الی 230 نیوتون متر می باشند. از ویژگی های این سری از گیربکس های MOTIVE می توان به صدای کم و ضریب اطمینان بالا اشاره کرد. گیربکس کرانویل MOTIVE می تواند با موتور های از سایز 63 الی 112 کوپل شود.

گیربکس کرانویل MOTIVE

گیربکس کرانویل MOTIVE
گشتاور 230-600 نیوتن متر
سایز 3

گیربکس MOTIVE آویز

گیربکس آویز (شافت موازی) MOTIVE با سری STON شناخته می شوند. این سری از گیربکس ها دارای گشتاوری معادل 700 نیوتون متر و با بدنه از جنس چدن طراحی و ساخته شده اند. در سه سایز (STON3، STON4 و STON5) با 2 و 3 مرحله کاهش دور در دسترس می باشند. گیربکس های آویز موتیو به علت طراحی مدولار و ابعاد و اندازه مناسب می توانند در بسیاری از کاربری های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. بازدهی بالا، یاتاقان بندی مناسب و طول عمر بالا از جمله ویژگی های این سری از گیربکس های MOTIVE می باشئد. گیربکس آویز سری STON با موتورهای با سایز 63 الی 112 قابلیت کوپل شدن را دارند.

گیربکس آویز MOTIVE

گیربکس آویز MOTIVE
گشتاور 700-300 نیوتون متر
سایز 3

گیربکس MOTIVE حلزونی

گیربکس حلزونی که از پر مصرف ترین گیربکس های MOTIVE است، با سری BOX شناخته می شود. گیربکس حلزونی MOTIVE در 10 سایز (25 الی 150) طراحی و ساخته می شوند که از سایز 25 الی 90 دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم و از سایز 110 الی سایز 150 از جنس چدن در دسترس می باشند. ابعاد و اندازه مناسب و وزن کم از ویژگی های این سری از گیربکس های MOTIVE به شمار می آید. این سری از گیربکس های MOTIVE با موتور های با سایز 56 الی 160 کوپل می شوند.

گیربکس حلزونی MOTIVE

گیربکس حلزونی MOTIVE
گشتاور 13-1200 نیوتون متر
سایز 10

گیربکس MOTIVE دور متغیر (واریاتور)

گیربکس دور متغیر MOTIVE که سری جدیدی از این نوع از گیربکس ها می باشد با طراحی سیاره ای دیسک مخروطی با نام VARIO طراحی و ساخته می شوند. این سری از گیربکس ها دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم و در سایز (کوچک، متوسط و بزرگ) موجود می باشند. گیربکس های دور متغیر MOTIVE سری VARIO به ترتیب با موتور های در سایز های 63، 71 و 80 تا توان 1 اسب بخار مناسب می باشند. گیربکس واریاتور MOTIVE می تواند در دو جهت بچرخد و برای راحتی کار چرخ دستی قابلیت تغیر را دارا می باشد. در دو نوع اتصال فلنج و پایه دار برای سهولت در نصب در نظر گرفته شده است.

گیربکس دور متغیر (واریاتور) MOTIVE

گیربکس دور متغیر MOTIVE
گشتاور 12-1.1 نیوتون متر
سایز 3
توان 0.75-0.12 کیلووات

گیربکس موتیو پیش مرحله (Pre-Stage)

گیربکس پیش مرحله (Pre-Stage) کمپانی MOTIVE که با سری STADIO شناخته می شوند یکی دیگر از محصولات این کمپانی ایتالیایی می باشد، که می توان در طیف وسیعی از کاربری ها مورد استفاده قرار گیرد. گیربکس STADIO با توجه به طراحی مدولار می تواند به عنوان یک واحد جداگانه بر روی الکتروموتور نصب گردد. گیربکس پیش مرحله STADIO می تواند بر روی تمام الکتروموتور های MOTIVE و گیربکس نصب شود. این سری از گیربکس ها به تنهایی قابل استفاده نمی باشد و می تواند با دیگر گیربکس ها کوپل شوند. برای افزایش کارایی و کاهش صدا، از دنده های با جنس فولاد زنگ نزن 20 CrMnTi (UNI 7846) ساخته شده اند. گیربکس STADIO در چهار سایز (63، 71، 80، 90) موجود می باشند.

گیربکس پیش مرحله Pre-Stage

کاربرد گیربکس MOTIVE
  • کانوایر ها
  • تسمه نقاله
  • میکسر ها
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • صنایع سیمان
  • بالابر ها

مزایای گیربکس MOTIVE
  • نصب و راه اندازی آسان
  • دارای طول عمر بالا
  • سرویس و نگه داری راحت
  • دارای ابعاد و اندازه مناسب
  • کارکرد روان و بی صدا

faq

گیربکس های موتیو شامل انواع شافت مستقیم، حلزونی، کرانویل، دور متغیر، آویز و صنعتی می باشد.

خیر، گیربکس های پیش مرحله موتیو به تنهایی قابل استفاده نیستند و باید با انواع دیگر گیربکس ها کوپل شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: