قیف انتقال مواد ماشین تزریق پلاستیک

قیف مواد دستگاه تزریق پلاستیک

روش رساندن مواد به ماشین های تزریق یکی دیگر از عوامل موثر تولید قطعه مرغوب و اقتصادی، مستلزم دقت و توجه کافی است. چنانچه مواد پلاستیک مصرفی سالم و خالص نباشند و احیانا ذره و مواد خارجی یا پلاستیک از نوع و رنگ در آن، مخلوط و داخل قیف شود و در تولید قطعه اشکالات مختلفی به وجود می آید. به ویژه آنکه در ماشین های بزرگ روش مواد رسانی خود یکی از مشکلات به شمار می رود، زیرا کارگر قدرت ندارد کیسه های مواد را که معمولا 25 کیلوگرم وزن دارند بلند کرده از ماشین بالا رود و در داخل قیف بریزد. در اینگونه ماشین ها باید از قیف هایی استفاده کرد که عمل انتقال مواد را از زمین به داخل قیف اتوماتیک انجام دهد.

قیف مواد دستگاه تزریق پلاستیک

در برخی از قیف ها عمل انتقال مواد اتوماتیک انجام می گردد. در این سیستم، مواد داخل و پای ماشین آماده است و سر شیلنگ داخل قیف قرار می گیرد. هرگاه مواد داخل قیف از حد معین کمتر شود بلافاصله پمپ مکنده بکار افتاده و مواد از مخزن پای ماشین به داخل قیف منتقل و پس از پرشدن قیف مجددا قطع می گردد.

عمل انتقال مواد اتوماتیک

قاعدتا مواد آ ب اس و اکریلیک، پلی کربنات و پلی آمید باید قبل از تزریق کاملا خشک و گرم باشند، حتی در مورد پلی کربنات حرارتی حدود 120 درجه سانتی گراد لازم است. در این موارد از قیف هایی استفاده می شود که گرمکن وجود دارد و مواد داخل قیف کاملا گرم مانده و به تدریج داخل سیلندر ماشین تزریقی می شود.

قیف مواد دستگاه تزریق پلاستیک

هوا به وسیله فنتیلاتور گرفته شده از گرمکن عبور داده می شود و کاملا گرم به داخل مخزن مواد جریان پیدا می کند و مواد گرم آماده مصرف به تدریج داخل مارپیچ ماشین می گردد.

همچنین بخوانید
در این بخش با ساختار و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده آشنا شده و همچنین به بررسی فرایند تولید و کاربردهای آن پرداخته شده است. سدیم آلژینات از آنجایی که از جلبک های دریایی و به صورت طبیعی در دسترس است با داشتن ویژگی هایی چون عدم سمیت و زیست تخریب پذیر بودن و هزینه دستیابی به صرفه به عنوان یک ماده با ارزش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.
کولر گازی اینورتردار با استفاده از اینورتر دور موتور را با تغییرات فرکانس یونیت خارجی هماهنگ می کند که این امر موجب می شود کولر گازی در شروع کار خود با دور متناسب کار کند و بعد از آن به اوج برسد. کولرهای گازی اسپلیت مدل اینورتر بین 40 تا 60 درصد کم مصرف تر می باشند. اینورتر یا مبدل به معنای وارونه گردان یا معکوس کننده می باشد و در سیستم های کمپرسوری به معنای دور متغییر است.
پمپ آب خانگی بی صدا گزینه ای مناسب برای خرید و استفاده در آپارتمان های چند طبقه و احتمالا با فشار آب پایین در طبقات بالا می باشد تا موجب آزار و اذیت ساکنین ساختمان نشود و به طوری نامحسوس عمل کند.
در ابتدا به تعریف کوتاهی از اسپلیت می پردازیم، اسپلیت نسل پیشرفته کولر گازی می باشد که بیشتر برای سرمایش استفاده می شود. اسپلیت در لغت به معنای دو تکه می باشد که در واقع نمایانگر ساختار این محصول است. اسپلیت ها تفاوت هایی با کولر گازی دارند که می توانید برای اطلاع بیشتر به مقاله تفاوت کولر گازی و اسپلیت مراجعه نمایید. به دلیل استفاده از کمپرسورهای پیشرفته در این نوع کولر گازی می توان انتظار بازدهی و ظرفیت بالایی از این دستگاه داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بیژن احتشامی
ارسال شده در : چهارشنبه 02 اسفند 1402

سلام، با تشکر از مطالب ارزشمند و کاربردی.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 02 اسفند 1402

سلام جناب احتشامی عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.