آشنایی با ورودی های دستگاه تزریق پلاستیک

انواع ورودی در دستگاه تزریق پلاستیک

انواع ورودی در دستگاه تزریق پلاستیک

1) ورودی های کناری  (Edge Gates)

ورودی های کناری پلاستیک را در نقاط اتصال بین دو نیمه قالب تزریق می کنند و پر استفاده ترین نوع ورودی است. سیستم تزریق می تواند پس از پروسه به طور دستی حذف شود. روی قطعه در نقاط تزریق نقص های کوچکی دیده می شود که می توانند با پرداخت و پولیش اصلاح شوند.

ورودی های کناری

2) ورودی های تونلی (Tunnel Gates)

پلاستیک مایع را در زیر خط اتصال تزریق می کنند. سیستم تزریق این نوع از ورودیه ها به محض خروج قطعه از قالب به طور خودکار از قالب بیرون می آید و نیازی به حذف دستی آن نیست. این مسئله این نوع از ورودی ها را برای تزریق پلاستیک قطعات بزرگ بسیار مناسب می کند.

ورودی های تونلی

3) ورودی سرقلم (Hot tip)

به حلقه تزریق متصل شده و مواد را از بخش فوقانی قالب تزریق می کند.  با این نوع ورودی تقریبا هیچ موادی به هدر نمی رود، به همین دلیل برای تولید در تیراژ بالا سیستم های ایده آلی می باشد. تنها عیب این ورودی این است که یک گودی ریز روی قطعه در نقطه تزریق دیده می شود.

ورودی سرقلم

Hot tip

همچنین بخوانید
امروزه دریل شارژی یا پیچ گوشتی شارژی به دلیل راحتی استفاده و حمل و نقل ساده توانسته اند کارایی های بسیاری در مصارف صنعتی و خانگی داشته باشند. در ادامه مطالب شما را با بهترین برند های ایرانی و خارجی پیچ گوشتی های شارژی آشنا خواهیم کرد.
ترکمتر یا گشتاورسنج دریل که با نام حلقه تنظیم گشتاور یا Clutch نیز شناخته می شود. به قابلیتی برای باز و بسته کردن پیچ و مهره ها در ابزارآلاتی چون دریل، بکس و پیچ گوشتی ها مرتبط است که تعیین کننده سرعت گشتاوری و عملکرد دستگاه است و برای کاربری های مختلف قابل تنظیم می باشد. با استفاده از اعداد بر روی بدنه دریل می توان میزان گشتاوری دستگاه را تنظیم نمود. از این رو میزان نیروی مود نیاز برای ورود به سطح موردنظر از طریق این بخش قابل تنظیم است.
اگر بخواهیم تفاوت بتن کن و چکش تخریب را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که چکش های تخریب برای تخریب اجسام سخت مانند سنگ، بتن و آسفالت استفاده می شوند اما بتن کن ها معمولا برای تاسیسات، تخریب های ظریف و نصب مورد استفاده قرار می گیرند البته در بررسی تفاوت چکش تخریب و بتن کن باید به فاکتورهایی مانند قدرت، چرخش، نحوه استفاده و در نهایت قیمت توجه کنیم که در ادامه به صورت کامل به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
جامدی کریستالی با رنگ سفید تا زرد روشن که نوعی نمک محلول در آب می باشد این ترکیب همچنین توانایی حل شدن در الکل هاو اتر ها رانیز دارا می باشد دارای فرمول شیمیایی NaHS بوده و یک ماده بسیار کارآمد در بخش تولید کاغذ و نساجی می باشد.هیدرو سولفیت سدیم همچنین با نام سدیم دی تیونیت نیز شناخته می شود. اگر شما هم قصد خرید هیدروسولفیت سدیم را دارید اولین قدم آشنایی با این ماده است، برای آشنایی با هیدروسولفیت سدیم و شناخت آن با توجه به نوع کاربری به صفحه هایپر صنعت فامکو مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
پریسا
ارسال شده در : دوشنبه 18 دی 1402

سلام، خسته نباشید. تازه می خوام تولیدی راه بندازم اگر امکانش هست راهنماییم کنید. راجع به اطلاعات فنی دستگاه ها و قیمت ها. ممنونم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 دی 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.