محاسبه تناژ مورد نیاز واحد گیره دستگاه تزریق پلاستیک

محاسبه مقدار تناژ واحد گیره دستگاه تزریق پلاستیک

محاسبه مقدار تناژ واحد گیره دستگاه تزریق پلاستیک

محاسبه تناژ مورد نیاز واحد گیره دستگاه تزریق پلاستیک به صورت های زیر می باشد:

1) براساس تجربه (طراحان و سازندگان دستگاه تزریق)
2) نرم افزارهای شبیه سازی کامپیوتری

محاسبه مقدار تناژ واحد گیره دستگاه تزریق پلاستیک

جهت محاسبه تناژ مورد نیاز واحد گیره دستگاه تزریق پلاستیک به اطلاعات زیر نیاز داریم:

1) مواد پلاستیکی
2) طول و عرض و ارتفاع
3) محیط تابیده شده (طول و عرض)
4) قسمت متوسط دیواره
5) محل ورودی
6) ماکزیمم طول جریان از ورودی
7) تعداد کویتی قالب

فشار متوسط کویتی و سایر اطلاعات در کاتالوگ سازنده دستگاه های تزریق پلاستیک موجود می باشد. اکثر قطعات تزریق شده در فشار متوسط 300 الی 800 بار می باشند. قطعات با مسیرهای تزریق طولانی و دیوارهای نازک در محدوده بالایی فشار قرار دارند، در حالی که قطعات با طول جریان تزریق کوتاه و بخش دیوار ضخیم تر فشار کمتری قرار دارند. علاوه بر این نکات گفته شده شما باید در مورد وزن و سایز قالب اطلاعات داشته باشید.

همچنین بخوانید
در این بخش با ساختار و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده آشنا شده و همچنین به بررسی فرایند تولید و کاربردهای آن پرداخته شده است. سدیم آلژینات از آنجایی که از جلبک های دریایی و به صورت طبیعی در دسترس است با داشتن ویژگی هایی چون عدم سمیت و زیست تخریب پذیر بودن و هزینه دستیابی به صرفه به عنوان یک ماده با ارزش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.
کولر گازی اینورتردار با استفاده از اینورتر دور موتور را با تغییرات فرکانس یونیت خارجی هماهنگ می کند که این امر موجب می شود کولر گازی در شروع کار خود با دور متناسب کار کند و بعد از آن به اوج برسد. کولرهای گازی اسپلیت مدل اینورتر بین 40 تا 60 درصد کم مصرف تر می باشند. اینورتر یا مبدل به معنای وارونه گردان یا معکوس کننده می باشد و در سیستم های کمپرسوری به معنای دور متغییر است.
پمپ آب خانگی بی صدا گزینه ای مناسب برای خرید و استفاده در آپارتمان های چند طبقه و احتمالا با فشار آب پایین در طبقات بالا می باشد تا موجب آزار و اذیت ساکنین ساختمان نشود و به طوری نامحسوس عمل کند.
در ابتدا به تعریف کوتاهی از اسپلیت می پردازیم، اسپلیت نسل پیشرفته کولر گازی می باشد که بیشتر برای سرمایش استفاده می شود. اسپلیت در لغت به معنای دو تکه می باشد که در واقع نمایانگر ساختار این محصول است. اسپلیت ها تفاوت هایی با کولر گازی دارند که می توانید برای اطلاع بیشتر به مقاله تفاوت کولر گازی و اسپلیت مراجعه نمایید. به دلیل استفاده از کمپرسورهای پیشرفته در این نوع کولر گازی می توان انتظار بازدهی و ظرفیت بالایی از این دستگاه داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
داود
ارسال شده در : یکشنبه 26 دی 1400

سلام و عرض ادب. قالب فریزری 5*7*10 سانتی متر 4 حفره هات رانر 8 دهم ضخامت می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 دی 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجید یوسفی
ارسال شده در : یکشنبه 20 مهر 1399

سلام در قسمت محاسبه تناژ دستگاه تزریق تولید معمول قطعات را با فشار 300 الی 800 بار اعلام نموده اید. به نظر شما منطقی است؟ در صورتیکه دستگاه ها معمولا تا فشار 140 بار توان تزریق دارند.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 مهر 1399

سلام، لطفا جهت ارائه اطلاعات تکمیلی با شرکت و داخلی 180 تماس بگیرید.