بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

با توجه به وجود برندهای متفرقه زیاد در بازار بهتر است قبل از خرید هر دستگاهی، بهترین برندهای آن را شناخته و با توجه به مبلغی که می خواهیم هزینه کنیم بهترین و اصیل ترین انتخاب را داشته باشیم. در مقاله پیش رو برندهای موجود در ایران که پرطرفدار و پرفروش هستند و کیفیت آنها نسبت به پولی که صرفشان می شود مناسب است را مورد بررسی قرار داده ایم.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

در زندگی امروز و با توجه به وجود آلودگی ها و بیماری های متعدد استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از ملزومات است. اما سوالی که ممکن است در هنگام خرید این سیستم مطرح شود این است که بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟ در حال حاضر در بازار ایران برندهای متعددی وجود دارند که در صورت نیاز به سیستم تصفیه کامل آب یا حتی تک فیلتر برای رسوب زدایی می توانید در برندهای مختلف انتخاب داشته باشید که همین تنوع در خرید ممکن است انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب را برای شما کمی سخت کند. در ادامه ابتدا ویژگی یک برند خوب را بررسی می کنیم.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

ویژگی یک برند خوب دستگاه تصفیه آب خانگی

  • کیفیت بالای قطعات
  • ساخت فیلترهای دستگاه از مواد با پایه گیاهی به دلیل تماس مستقیم با آب
  • خدمات پس از فروش و گارانتی
  • موجود بودن فیلترهای آن در بازار
  • تعمیر و نگهداری آسان

معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران

  • دستگاه تصفیه آب خانگی TankPAC

تصفیه آب تانک پک یکی از شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار ایران می باشد که با قطعات کاملا تایوانی، 7 مرحله فیلتراسیون به روش اسمز معکوس، مخزن 19 لیتری و شیر برداشت اهرمی، یک گزینه کاملا با کیفیت برای خرید می باشد. مخزن این دستگاه، آنتی باکتریال و سه لایه می باشد که بر روی مخزن و تمامی قطعات این دستگاه made in Taiwan حک شده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک (TankPAC)

  • تصفیه آب خانگی Stream

تصفیه آب استریم دستگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا با 6 مرحله فیلتراسیون، مخزن و شیر برداشت با ترکیبی از قطعات چین و تایوان است که در ایران تولید می شود.

تصفیه آب خانگی استریم (Stream)

  • دستگاه تصفیه آب خانگی Soft Water

سافت واتر برندی مونتاژ شده در ایران می باشد که با کیفیتی خوب، قیمتی مناسب نیز دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water)

  • دستگاه تصفیه آب خانگی SSV

برند اس اس وی تماما ایرانی در مدل های متنوع و قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه شده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی (SSV)

  • دستگاه تصفیه آب خانگی زینود

تصفیه آب زینود برندی ایرانی است که در مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه شده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی زینود (Xinode)

بهترین برند دستگاه تصفیه آب در بازار جهانی

در جدول زیر برخی دیگر از برندهایی که در بازار جهانی و ایران جز پرطرفدارها محسوب می شوند آمده است:

سخن پایانی

در مقاله ای که مطالعه فرمودین برندهای مطرح را بیان کردیم کما اینکه در بازار برندهایی هستند که هنوز از شهرت چندانی برخوردار نیستند اما دارای کیفیت معقول و قیمت مناسبی هستند. در صورت وجود پرسش در ارتباط با دستگاه تصفیه آب با بیان آن در کامنت می توانید از مشاوره های تخصصی بهره مند شوید.

همچنین بخوانید
اگر به دنبال بررسی میزان آلودگی در شهرتان هستید یا می خواهید بدانید آیا شهر شما جز شهرهای با آلودگی آب بالا می باشد یا خیر؟ در مقاله بالا میزان سختی آب شهرهای ایران و همچنین آلوده ترین شهرها از نظر آب شرب بیان شد. همچنین برای اطلاعات بیشتر یا منحصرا مطابق با شرایط شهرتان می توانید در کامنت ها نظر و سوالتان را با ما در میان بگذارید. همچنین در صورتی که نیاز به آشنایی با برندهای مطرح و با کیفیت دارید خواندن مقاله بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران به شما توصیه می شود.
در صورتی که قصد تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب را دارید نیازی به پرداخت هزینه های گراف نیست، شما می توانید با مطالعه مقاله زیر به سادگی و در عرض چند دقیقه فیلترهای دستگاه خود را تعویض نمایید. همچنین در صورت ایجاد هر سوال در ارتباط با نحوه تعویض فیلترها یا مشاهده نکته غیر عادی در کارکرد فیلترها و دستگاه، پرسش خود را با ما در کامنت ها در میان بگذارید تا پاسخ تخصصی آن را دریافت نمایید.
آب آشامیدنی به دلیل گذر از مسیری طولانی تا شیر آب شرب در منزل می تواند حاوی آلودگی های مختلفی باشد که در بعضی موارد این آلودگی ها بسیار خطرناک هستند، مخصوصا زمانی که دارای موجودات میکروسکوپی یا باکتری باشد که در این موارد استفاده از دستگاه تصفیه آب ضروری است. برای اطلاعات بیشتر از مواردی که پس از بروز آنها سریعا باید دستگاه تصفیه آب را تهیه نمایید شما را به مطالعه مقاله پیش رو دعوت می کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: