بهترین مارک دریل شارژی کدام است؟

امروزه دریل شارژی یا پیچ گوشتی شارژی به دلیل راحتی استفاده و حمل و نقل ساده توانسته اند کارایی های بسیاری در مصارف صنعتی و خانگی داشته باشند. در ادامه مطالب شما را با بهترین برند های ایرانی و خارجی پیچ گوشتی های شارژی آشنا خواهیم کرد.

معرفی بهترین برند دریل شارژی

دریل های شارژی از پرکاربردترین محصولاتی می باشند که امروزه برای مصارف خانگی و کارگاهی استفاده می شوند. به دلیل راحتی استفاده و سبک بودن این محصولات خریداران بسیاری دارند. در ادامه به برندهای پرفروش این محصول و مشخصات هر یک می پردازیم.

بهترین برند دریل شارژی های ایرانی

امروزه برندهای ایرانی همپای برندهای خارجی در حال رقابت می باشند. در زیر به بررسی انواع برندهای دریل شارژی می پردازیم:

دریل شارژی رونیکس

یکی از این برندها، رونیکس می باشد. رونیکس یکی از برندهای بزرگ است که با تولید با کیفیت ابزارآلات خریداران بسیاری پیدا کرده است. دریل شارژی رونیکس مدل های بسیاری دارد که با ظرفیت های 3.6 تا 18 ولت در بازار موجود می باشد. در طراحی این برند از سه نظام 10 میلیمتری استفاده شده است که با سرعت حداکثر 1500 دور در دقیقه سوراخ کاری را انجام می دهد. دسته این برند تمام پلاستیکی ارگونومیک بوده و با داشتن بدنه ضد ضربه و ضد لرزش کار را برای کاربر راحت تر می کند. این برند با داشتن گواهینامه بین المللی برای محصولات خود باعث جذب مشتریان بسیاری شده است. دریل شارژی رونیکس علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

دریل شارژی رونیکس

مناسب ترین برند دریل شارژی های خارجی

در زیر به بررسی برندهای دریل های شارژی خارجی می پردازیم:

دریل شارژی هیوندای

برند هیوندای در بین برندهای خارجی محصولاتی همچون ابزارآلات با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد یکی از موفق ترین شرکت ها به حساب می آید. دریل شارژی هیوندای ساخت چین است که تحت لیسانس کره می باشد. نوع باتری این دریل لیتیومی بوده در توان های 12، 14، 18 و 20 ولت مدل اتوماتیک در بازار موجود می باشد. دریل شارژی هیوندای یک دریل الکتریکی و پرتابل است که ظرفیت سه نظام آن 13 میلیمتر است. سیستم گردش این نوع دریل چپ گرد و راست گرد می باشد. این دریل ها با داشتن طراحی ارگونومیک، دسته ضد تعریق و چراغ LED کاربری را راحت تر کرده است.

دریل شارژی هیوندای

نتیجه گیری

دریل شارژی از ابزارآلات مهم در بسیاری از حوزه های صنعتی و خانگی می باشد. این دریل ها با توجه به ویژگی هایی که در مقاله عنوان شد، خریداران بسیاری دارد. توصیخ می کنیم قبل از خرید محصول، بودجه و نیاز خود را تعیین کرده و سپس می توانید با خیال راحت تری اقدام به خرید دریل شارژی نمایید.

همچنین بخوانید
دریل شارژی دستگاهی الکتریکال می باشد که به عنوان ابزاری کاربردی در سوراخکاری های ظریف و باز و بسته کردن سریع پیچ های خودرو فولادی کاربرد دارد. این ابزار در کابینت سازی و صنایع چوب و فلزات کاربرد فراوان دارد. همچنین ابزاری ایده آل برای منازل مسکونی می باشد که در صورت در دسترس بودن، بسیاری از کارهای سوراخکاری و باز و بست پیچ ها به واسطه دریل شارژی به آسانی صورت می پذیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: