خرید بهترین رادیاتورهای بازار ایران

تمامی خریداران به دنبال بهترین مارک رادیاتور می باشند، بنابراین باید رادیاتورهایی را انتخاب کنند که در کنار کیفیت خوب طول عمر مفیدی داشته باشند. در این مقاله به معرفی برندهای پرفروش می پردازیم تا شما عزیزان یک راهنمای جامعی برای خرید رادیاتور در اختیار داشته باشید.

خرید بهترین رادیاتورهای بازار ایران

رادیاتور یکی از محصولاتی است که امروزه در اکثر خانه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. رادیاتورها در انواع پنلی و پره ای تولید می شوند که جنس بدنه آنها از نوع فولادی و آلومینیومی ساخته می شوند. در ادامه مقاله، درباره مشخصات انواع و برندهای مطرح صحبت خواهیم کرد تا بتوانید خرید رادیاتور مناسبی داشته باشید.

  • رادیاتور پره ای

رادیاتورهای پره ای بعد از دریافت آب یا بخار، آن را به حرارت تبدیل می کنند. ضمنا تولیدکنندگان کشور ما در ساخت بهترین رادیاتورها پره ای توانایی بسیار بالایی دارند و می توانند این محصول را در تنوع بسیار بالایی تولید کنند. یکی از مزایای خرید رادیاتور پره ای به دلیل آن است که در صورت سوراخ شدن یا زنگ زدگی پره های رادیاتور، می توان به راحتی پره ها را تعویض کرد. همچنین این مدل ها توان حرارتی، بازه مناسب و قابل قبولی دارند که این مورد هم به تعداد پره ها بستگی دارد.

رادیاتور پره ای

  • رادیاتور پنلی

این رادیاتور از ورقه های فولادی ساخته شده است که دارای سطح صاف و مسطح می باشد. این موضوع باعث می شود که گرما به طور یکنواخت در فضا منتشر شود. رادیاتورهای پنلی به شکل عمودی به دیوار نصب شده و به راحتی قابل دسترس می باشند.

رادیاتور پنلی

چند مدل از بهترین رادیاتور ها در بازار ایران

در این قسمت درباره برندهای پرفروش رادیاتور در بازار ایران و مشخصات فنی آنها صحبت می کنیم.

  • رادیاتور ایران رادیاتور

یکی از برندهای معروفی که مشتریان به خوبی نامش را می شناسند رادیاتور ایران رادیاتور می باشد. ایران رادیاتور مدل های زیادی دارد و با اندازه های متنوع از 60 تا 180 سانت تولید می شود. قابلیت تعمیر راحت، حمل و نقل آسان، بازده حرارتی بالا و همچنین داشتن 10 سال گارانتی باعث شده است افراد زیادی از این برند خریداری کنند.

رادیاتور ایران رادیاتور

  • رادیاتور لورچ

این برند تنها مدل پنلی را تولید می نماید. برند لورچ از بهترین متریال ساخته شده به همین دلیل کیفیت بالایی در میان برندهای ایرانی را دارد. رادیاتورهای پنلی لورچ از 60 تا 160 سانت می باشند و دارای بازدهی حرارتی بالایی دارند. ظرفیت حرارتی رادیاتور لورچ از 1128 تا 3008 کیلوکالری می باشد و قابلیت اتصال به دیوار را دارد.

رادیاتور لورچ

  • رادیاتور بوتان

برند بوتان در دو نوع پنلی و پره ای تولید می شود. رادیاتور بوتان پنلی از 60 تا 160 سانت ساخته می شود و توان حرارتی آن 1134 تا 3024 کیلوکالری می باشد. نوع پره ای این برند دارای سه مدل ایل پریمو، النا و ویتوریا می باشد. از آنجایی که مدل پره ای از جنس آلومینیوم است، مقاومت خوبی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته و افراد زیادی تمایل به خرید رادیاتور لورچ دارند.

رادیاتور بوتان

  • رادیاتور ایساتیس

رادیاتور ایساتیس با سایزهای مختلف 40 تا 200 سانتی تولید می شود و توان حرارتی آنها از 733 تا 3664 می باشد. این مدل نصب آسان و راحتی دارد و کم مصرف می باشد. عدم ایجاد رسوب درون آن به دلیل خاصیت رسوب زدایی، بدنه ای با پوشش اپوکسی و ضدخوردگی و سازگاری با انواع موتورخانه و سیستم های گرمایشی از مزیت های خرید رادیاتور ایساتیس می باشد.

رادیاتور ایساتیس

  • رادیاتور آنیت

از دیگر تولید کنندگان خوب رادیاتور در ایران می توان شرکت آنیت را نام برد. از نظر زیبایی می توان به منحصر بفرد بودن طرح های شرکت آنیت اشاره کرد. تولید بسیار خوب و استاندارد شرکت آنیت منجر به کسب 10 استاندارد سخت دنیا شده است. می توان رادیاتور آنیت را جزو پرچم داران جدید این صنعت در نظر گرفت.

رادیاتور آنیت

برای خرید رادیاتور باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

توجه به یکسری از نکات در خصوص خرید رادیاتور منجر به تجربه ای لذت بخش می گردد. برای خرید رادیاتور یکی از مهم ترین عوامل، برند می باشد. خرید رادیاتور خارجی اندکی سخت شده است و بازار مملو از برندهای ایرانی می باشد. البته کیفیت محصولات ایرانی در بازار به جایگاه خوبی رسیده است. برای خرید رادیاتور خوب و مناسب بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • توان حرارتی موردنیاز

توان حرارتی موردنیاز محیط را مشخص کنید. این مورد با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، متراژ محیط و موقعیت قرارگیری ساختمان تعیین می شود. بنابراین تعداد پره و طول پنل برای خرید رادیاتور اهمیت دارد.

  • محل نصب

بهتر است رادیاتورها در جایی نصب شوند که محل ورود سرما باشند. زیر پنجره و جداره های خارجی بهترین محل هایی هستند که می توان رادیاتورها را نصب کرد. همچنین لازم است بدانید که استفاده از رادیاتور در محیط هایی توصیه می شود که ارتفاع آنها کمتر از 3 متر باشد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم درباره انواع برندهای پر فروش و مطرح در بازار ایران و همچنین نکاتی درباره خرید رادیاتور بپردازیم. این برندها ساخت ایران بوده و در بهترین کیفیت ممکن طراحی و تولید می شوند. انتخاب رادیاتور به عواملی مختلفی همانند بودجه، نیازهای گرمایشی و سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. بنابراین با در نظر گرفتن این نکات می توانید برای خرید رادیاتور مناسب اقدام کنید.

همچنین بخوانید
برای انتخاب یک رایاتور مناسب باید به عواملی همچون میزان ظرفیت حرارتی، شکل ظاهری، ماندگاری و طول عمر و قیمت آن توجه کرد. بنابراین، رادیاتوری مناسب است که همه این ویژگی ها را داشته باشد. توجه کنید، برای خرید یک رایاتور مناسب برای منزل یا محل کار خود می بایست با آگاهی و اشراف کامل دست به خرید این محصول بزنید تا نهایت رضایت را از آن داشته باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: